17 Ekim 2007 Çarşamba

Otobüste aristokrat olmak

Aşığım otobüslere olmamak elde değil (elin mahkum ...) hele benim gibi uzak diyarlarda oturanlar için çünkü gideceğin mekana ulaşım vasıtan otobüs ve otobüslerin şöyle bir özelliği var inanılmaz can sıkıcı ve saatine göre (iş çıkışı, işe gidiş, ...) inanılmaz kokuyo tabi bu otobüsede bağlı ola bilir ama geneli böyle hatırlıyorum bikere otobüsten kendimi zorbela dışarı attım ve HAVVVAAAA diye toprağı öptüm (saçmalığı şimdi anlıyorum ama o kadar oksijensiz ortamda beyin fonksiyonların çok zarar gördü =D) ama bu can sıkıntısını yok etmek için bisürü aygıt çıktı eskiden sadece tetris varken şimdi mp3, psp, ... ama otobüste zaman geçirmenin en faydalı ve klasik yolu kitap okumak çoğu kişinin midesi bulanır bu bi okumaktan kaçış olarakta kulanıla bilir ben 5-10 sayfa okuduktan sonra uykum geliyor çoğu zamanda uyuyorumha evet bide uyumak çok güzel bir zaman geçirme metotu eve dönerken genelde en iyi yöntemimdir o 30 dakika 45 dakika size öyle bir dinlendirirki aklınız almaz tabi uyanıcağınız yeri iyi ayarlıcaksınız ben otobüse herzaman mepe3 üm ve 1 mizah veya müzik derhgisiyle binerim sonzamanlarda kitap kullanıorum bunlar sizi eğlendiriyor işte 45 dakik boyunca işte değinmek istediğim nokta mepe3 sarjı bitti ve okuyacağınız dergi ve kitabı ewde unutunuz o dakika sıçtığınız andır otobüs durağına gelirsiniz elinizi cebinize atarsınız mp3 alıp açarsınız hastr sarj bitter çantaya bakarsınız kitap dergi bişey yok ve o anda otobüs gelir dergi almayada gidemezsiniz çaresizce otobüse binersiniz muavin öğrenci olmanıza rağmen sizden 1.300 alır çünkü pasonuzu bile unutmuşunuzdur (paso çıkarmaya hep üşendim ama genelde 900 verdim 1.300 isteyende hep sövdüm yetişkin bi halim yoki niye zorluosun muavin) muavine bi söversin çünkü sinirlisindir ve güne berbat bir şekilde başlamışındır otobüste yerde yoksa üstüne yoktur ozaman arkaya geçerim ve götümü kapının ordaki tahta plakaya yaslarım dışarıyı izlerim 132981732918 kere gördüm manzarayı yine tekrar sanki yeni şeyler varmış gibi izlerim ama amaç izlemek değil izlerken aklımın alamıyacağı bi ton saçma şey düşünürüm ama o sıkıntıda okadar mantıklı gelirki kendini aristokrat hisedersin bi anda sakkaların uzar kelleşirsin hayatın anlamını arıyosundur o an sanki ineceğin yerde ışık hüzmesi halinde hayatın anlamını bulucan ama hayır aslında okadar boş şeyler düşünüyosundurki o anki durum ve şartler seni aristokrat yapmıştır örneğin geçen bi sokak lambası baya bi eğik duruyordu düşerse nasıl bir kaza sebep olduğunu o kazadan nasıl kurtulucağını ... genelde bukadr saçma şeyler düşünmem ama oluyo arasıra =D sonra işte bunları neden düşündüğümü düşünüp bunları yazdın aslında sadece o an ki boşluğu doldurmak amaç sanırım ama yinede bazen eğlenceli oluyor kendime gülüyorum düşün =D bunun yanı sıra etrafı kesip yorum yaparım buda eğlenceli bişey ama başka bir konu başlığı
neyse artık düğmeye basma zamanı bu düğme erişemediğiniz bir yerdeyse ilerde bi ışık görüosunuz ve bir anda Ice Age deki Sid gibi dodoları itip düğmeye basıosunuz veya düğme yakınındaki birine rica ediyosunuz o sizin yerinize basıyo mantıklı bi hareket buda =D bu sefer otobüs boştu rahat rahat bastım kadıköye geldim ve aşkımı burda bırakıorum otobüsü yanlış anlamayın demiştim size otobüsten indim ama ışık süzmesi halinde hayatın anlamı yok demeki otobüste aristokrat olmanın anlamıda yok ama eğlenceli

1 yorum:

Adsız dedi ki...

işte bizi "team" yapan "dude" yapan bu içteki seslerin öncesinde dışarı vurulmadan bu kadar net bi şekilde birbirine ulaması