17 Ekim 2007 Çarşamba

Duşun ritmi

Bu akşam gaza geldim bi güzel küveti doldurup yatıyım dedim sonra mepeüç çalarımı hoperlöre takıp küveti doldurmaya başladım tıkaç biraz problem yaratı sorunu giderip doldurmaya devam etim (bu arada küresel ısınma sikimde deil çok mutlu ve huzurluyum çünkü o an =D) sonra içine yayılmaya karar verdim tabi yayılmak denince pek sığdığım söylenemez sonra mp3 açıp ( Will Smith - Switch ) sonra içine atım kendimi sonra üst bölümümü suyun altına aldım (ikisi aynı anda sığmıyor=D) ama farkına vardımki kalbim bi hafif yağ gibi suyun üstüne çıkmaya başlıyor rahatlıktanmı düşüncelerimdenmi enteresandı (Joy Divison - Love will tear us apart çalıodu ) ayriyeten farkına vardımki suyun müziğe göre bi ritmi var o yüzden heralde çoğu insan duşta şarkı söylüyor o kabinin içinde kendini bir rockstar zanediyo damlalar sanki ritmik atıyo veya ben öyle sanıyorum bu arada su yarıbedeninizi kaplamışken uyumak çok zevkli büyüyüp para kazanınca kendime banyo yatak yapıcam şu ana kadar ölme riski var diye yapılmadu heralde bu sebepden deilse fikrimi çalmayın =D belkide yapılmıştır haberim yoktur artık saçımı yıkıyıp çıkmam lazım suyun içinde gitgide annaneme benziyorum bu arada küveti boşaltırken giderin orda minicik hortum olur veya her küvetti boşaltırken ben parmağımla yaratırım izlemesi çok eğlenceli oluyo tutuluyosu bu nasıl bir eğlence kavramı bilemioruma ama kısa bi zaman için eğlenceli artık çıkıyorum banyonun kapısını açtım ve playlist bitti demiştim ya size banyonun suyun ritmik bir duygusu var ( çok şaşırdım hatta güldüm =D)

Hiç yorum yok: