6 Kasım 2007 Salı

Bazen

Bazen böyle birşeyi çok fazla düşünürsün aklında çok fazla soru çok fazla ümitsizlik çok fazla belirsizlik olur. Bunlar aklını okadar yorarki fiziksel olarak bile yorulursun boş boş dolanırsın ve hakkaten yorulursunelin kolun bağlanır herşey karışır bir zaman sonra bütün bunlardan dolayı umursamaz olursun bir anda her taraf bembeyaz olur. Format atarsın beynine. Savaş filimlerinde olur ya bomba patlar yakınında kulağında bir çınlama hiç birsey duymazsın savaşın içindesindir ama Çınnnnnnn... Herşeyden uzaklaşırsın beynin sanki o savaş alanı gibi bir çatışma bir şiddet bir kaos var yanında bir bomba patlıyor ve o an herşey duruyor kalkıp bi eylem yapamıyorsun sadece seyrediyorsun. Belki ozaman daha mantıklı düşünmeye başlıyorsun uzaktan bakıyorsun düşüncelerine ve daha mantıklı kararlar alıyorsun ama hala bende eksik olan şey ortaya çıkıyor bu kararları uygulamak için gereken cesaret bende olay o noktada kesiliyor bazen oz büyücüsündeki aslan yerinde olmak istiyorum cesaret veren bir büyücü olsada gidip cesaret alsam . Bir oz büyücüsü istiyorum! Böyle bir oyun olsa keşke ne güzel olur veya düşünsene markete gidip bana 350 gr. cesaret versene desen adamda sana paketmi olsun burdamı kulanıcan dese =) neyse zamanla cesaret kazanıcağıma inanıyorum bu böyle gitmez gün gelecek bende aslan olucam ve işte o gün benden korkun büyük adam olucam.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

"350 gr. cesaret versene desen adamda sana paketmi olsun burdamı kulanıcan dese =)"
ben bunu soran elemana
-ulan burda kullanımde dukkanımı soyım ıstıosun
derim,.)